Očkovací centrum Hlinsko

Pro základní očkování dosud neočkovaných lidí, je možné použít vakcíny  Comirnaty Original/Omicron BA.4-5 a v tomto případě stačí jedna dávka.

Vakcína Janssen nyní není k dispozici, a nevíme, kdy bude.

Nuvaxovid (Novavax) – rezervace přes Reservatic

Registrace:
– Bez registrace: Walk In
– Přes registraci: Reservatic
– Děti ve věku 5 – 11 let nutno vždy registrovat s ohledem na zvláštní očkovací látku

Denně k dispozici očkovací látky:
– Comirnaty (Pfizer/BionNtech)
– Spikevax (Moderna)
– Janssen (Johnson & Jonson) (aktuálně není k dispozici)

-Nuvaxovid (Novavax) – rezervace přes Reservatic

Ordinační hodiny

Pondělí7:00 – 15:00
Úterý7:00 – 15:00
Středa7:00 – 15:00
Čtvrtek7:00 – 15:00
Pátek7:00 – 15:00
*poslední pacient 30 min před koncem pracovní doby

Smluvní pojišťovny

ockovanihlinsko@sdamp.cz

Nádražní 548, 539 01 Hlinsko

Personální obsazení

Lékaři: kolektiv lékařů
Zdravotní sestry: kolektiv zdravotních sester

Doporučení a omezení očkování proti onemocnění virem SARS Covid 19

V době očkování nesmíte být akutně nemocní, 2–3 dny po aplikaci se nedoporučuje fyzická zátěž, návštěva sauny, solária ani větší konzumace alkoholických nápojů. V době očkování není vhodné užívat antibiotika. Pokud právě antibiotika užíváte a máte zájem o očkování, kontaktujte nás na e-mailu ockovanihlinsko@sdamp.cz Konečné rozhodnutí o vhodnosti očkování je na lékaři. Lehké nachlazení nebo rýma není kontraindikací očkování.

Očkování proti onemocnění Covid-19 v těhotenství je doporučováno a mělo by být nabízeno těhotným ženám podobně jako ostatní dospělé populaci na základě věku, klinického a pracovního rizika. Očkování je možné plánovat v kterékoliv fázi těhotenství. Na základě mechanismu účinku vakcín proti Covidu-19 v lidském těle nejsou tyto vakcíny považovány za rizikové pro kojící ženu a její kojené dítě. Kojící ženy mohou proto být také očkované proti Covidu-19.

Po očkování se může dostavit bolest a zarudnutí v místě aplikace, bolest hlavy, kloubů a svalů, únava a zimnice. Aplikace vakcíny může být spojena s nežádoucími účinky, které jsou popsány v příbalovém letáku přípravku.

Přejít nahoru